+ 2
Inlägg: 2147543
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Halli-hallå vänner,
Påverkan utanför denna sfär har hållt mig från att skriva, men jag har läst era inlägg hela tiden.
Svårt läge för vårt älskade lag.
Frustrerade/uppgivna supporters, jämmer & armod i allmänhet...
Ett tu, Brute..
Ja, även jag är förtvivlad. Inte (än) har det hjälpt att jag sade upp C-more kanalerna, även om det mest var för skenet av dess ekonomiska focus mot SHL, inte lyste vackert i mina solidaritets-ögon.
Vackert.
Är väl om vi från nu bara peppar vårt lag & släpper den närmaste historien, för att hjälpa våra krigare på & vid sidan om den vita ängen att ha kul igen. Då kommer poängen in på kontot igen!
Påverkan utanför denna sfär har hållt mig från att skriva, men jag har läst era inlägg hela tiden.
Svårt läge för vårt älskade lag.
Frustrerade/uppgivna supporters, jämmer & armod i allmänhet...
Ett tu, Brute..
Ja, även jag är förtvivlad. Inte (än) har det hjälpt att jag sade upp C-more kanalerna, även om det mest var för skenet av dess ekonomiska focus mot SHL, inte lyste vackert i mina solidaritets-ögon.
Vackert.
Är väl om vi från nu bara peppar vårt lag & släpper den närmaste historien, för att hjälpa våra krigare på & vid sidan om den vita ängen att ha kul igen. Då kommer poängen in på kontot igen!
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: skulle vara gött om BIK kan tvåla dit Hästen på söndag först
+ 2
Vinst där och vi har bra häng på topp 10