Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Ja, efter alla fantastiska insatser hittills lär det komma en blek insats snart.
Man glömmer lätt att våra superhjältar iförd röd-grön-vit dräkt innerst inne är människor av kött och blod., så en plattmatch lär komma innan vi börjar slutspelet.

Men då jävlar....