Inlägg: 2148161
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Nucky: Jag som trodde att 2020 var botten och att det inte kunde bli värre, men det kunde det visst!
Finns det något lag öht i modern tid förutom Karlskrona som haft mer oflyt än Modo haft senaste året?
I princip allt som kunnat gå fel har gått riktigt fel, procentuellt måste det vara 95%/5% i fördelningen Uppförsbacke/Nedförsbacke
Finns det något lag öht i modern tid förutom Karlskrona som haft mer oflyt än Modo haft senaste året?
I princip allt som kunnat gå fel har gått riktigt fel, procentuellt måste det vara 95%/5% i fördelningen Uppförsbacke/Nedförsbacke
+ 6
(Viklund lågtidsskadad dock)