+ 2
Inlägg: 2148480
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Confusius: Jag tror att Peters är t.o.m än vad han visar. Statiskt sett visst godkänd, men killen har ju haft noll uppbackning 50% av matcherna och stulit en del poäng till oss. Han har fått enormt många skott emot sig om man jämför med andra lag.
Hade laget varit ett lag så tror iaf jag att han skulle haft mycket bättre statistik
Hade laget varit ett lag så tror iaf jag att han skulle haft mycket bättre statistik
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Confusius: Vore närmast vansinnigt att INTE stärka målvaktssidan med tanke på hur tunt det är bakom Peters.
+ 2
På Allsvensk nivå jämbördig med Peters, kanske t.o.m snäppet vassare