Inlägg: 2148542
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Tänkte efter förra matchen att jag skulle skita i hockeyn hädanefter ändå sitter man och följer vh-bik lik förbannat, sjukligt.
Tänkte efter förra matchen att jag skulle skita i hockeyn hädanefter ändå sitter man och följer vh-bik lik förbannat, sjukligt.
+ 3
Hästen hade en match mindre spelad. 4-1 nu.