Robin Ztorken L: Du skrev ju att han tillhörde de sämsta målvakterna i serien.
Inlägg: 2148550
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Eller: Ja så är det ju om du kollar och är läskunnig.
Jag, personligen tycker han varit vår bäste spelare, som jag sa!
Vad är det du inte fattar???
Jag, personligen tycker han varit vår bäste spelare, som jag sa!
Vad är det du inte fattar???
+ 2