+ 6
Inlägg: 2154210
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub: Fast Örebro är ett ganska dåligt exempel då de varit i högstaligan tidigare. de är för övrigt 18e i maratontabellen sedan 76. Löven 17e och Timrå 14e.
Vi är sjua...
Vi är sjua...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub: Stäng ner säsongen nu redan och snabb jobba fram en sån lösning inför nästa säsong istället !!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub: Norr/Syd är sannerligen drömmen. Hade underlättat med mindre flängande runt Sverige i såna här tider också.
Stort intresse längs hela Norrlandskusten. Glömmer ofta bort att Örebro ens finns...
Stort intresse längs hela Norrlandskusten. Glömmer ofta bort att Örebro ens finns...
+ 2
Jag skulle vilja utöka SHL och ha två grupper, Norr/Syd enligt NHL modellen. Jag tror jag skulle få svårt att känna den sanna glädjen över att besegra ”klassiska” lag som Örebro.... 🥱