+ 1
Inlägg: 2154266
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: ja himmel eller....blir tufft med negativt kval känns overkligt veta att vi är så nära att hamna i div 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Får mig att tänka på Full Metal Jacket, vi gör vårt jobb.
Får mig att tänka på Full Metal Jacket, vi gör vårt jobb.
+ 1
Almtuna är det enda lag vi har en chans att snuva på plats 10