Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Balou: Precis, Almtuna spelade nu, i morgon o sen fredag o lördag. Lite soppatorsk där och att vi tar ansvar o vinner våra matcher...Hoppet lever, minst ett tag till