+ 5
Inlägg: 2154552
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Förresten ingen som hört något om Zykov idag? Allehandas artikel som publicerades imorse verkar mest kretsa kring det som sas igår
Eller så förlorar Västerås och dom dras ner i racet om topp 10. Dom har ju spelat 44 matcher och förlorar dom imorgon och vi vinner så är det 10p upp till dem med, fast med en match mindre spelad för oss
Västerås verkar dessutom vara i en riktig svacka.