+ 7
Inlägg: 2154661
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Även om statsministern i smyg håller med, så hoppas och tror jag sådana viktiga beslut inte grundas på payback för Modo :)
Därför är det svårt inte tycka att det skulle vara rättvist mot oss om man stängde ligan för säsongen, men såklart medför det orättvisor för andra, men som sagt i dagsläget är Modo som enskilt största förlorarna på denna Covid.