+ 2
Inlägg: 2156582
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
{5647}:
Säger inget om situationen på Dahlén, den tar nog illa. Varken fult eller filmning.
Men kolla iställlet lundin framför mål vid 1-0, satt och garvade på reprisen han slänger sig och skriker efter domaren direkt vid kontakt med Corrado, sådant är bara så onödigt.
Säger inget om situationen på Dahlén, den tar nog illa. Varken fult eller filmning.
Men kolla iställlet lundin framför mål vid 1-0, satt och garvade på reprisen han slänger sig och skriker efter domaren direkt vid kontakt med Corrado, sådant är bara så onödigt.
+ 6
Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
{5647}: är du säker på att det inte var innebandy du lirade? För i annat fall är du förmodligen blind om du aldrig såg någon inte kunna stå på benen efter att ha tappt luften.
Din retorik är det som hamnar i slasken efter en dåligt lagad pölsa, kan inte tänka mig att du skriver som du gör i annat syfte än att du vill ha diskussion.
Din retorik är det som hamnar i slasken efter en dåligt lagad pölsa, kan inte tänka mig att du skriver som du gör i annat syfte än att du vill ha diskussion.
+ 2
Att hela Timrågänget sluter upp visar ju egentligen vad ni känner. Hade jag haft fel, så hade ni lätt kunnat släppa det.