+ 1
Inlägg: 2156636
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
{5647}: Är det bara jag eller känns Rockwood som vår överlägset giftigaste forward?
+ 6
Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
{5647}: Känns som att Tex tappade skärpan efter första målet. Samma sak i förra matchen han stod...
+ 1
Det syns att det egentligen aldrig varit Peters som varit problemet, även om han inte varit lika bra på slutet. Tex ser otät ut på ettan och trean. Tvåan är ok att släppa in, men han säljer sig lite för billigt för att det ska se bra ut.