Sv: Silly season
Rytter: Jag har egentligen inga problem med Omark som tredjelänk i en tränarkonstellation även nästa säsong, om det skulle fungera med övriga i den gruppen. Känns helt klart som en nyttig person för föreningen, oavsett vad som har hänt det här året.