+ 1
Inlägg: 2160132
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Modo-Målet: Modo är ett shl mässigt varumärke, ni har en kaossäsong men ni har ju inte haft såna här säsonger mer än i år, tror spelare och ledare runtom sverige förstår att de endå finns logik i att de gått tungt, unnar fan ingen klubb att bli så tömd på spelare som ni blev.
+ 4
Sv: Silly season
Modo-Målet: Ja, en del spelare kanske avskräcks med tanke på turbulensen, men jag tror faktistk att tränarna lockas av att få möjlighet att påverka och ha alla förutsättningar för att kunna ha ett riktigt bra lag. Det handlar ofta om vinnare, som ser sig själva som en garant för att det kommer att bli bra.
Är det mjukisar som inte tror sig kunna vända på skutan bara för att vi haft ett dåligt år. Då är det nog ingen tränare vi ska ha i alla fall.
Är det mjukisar som inte tror sig kunna vända på skutan bara för att vi haft ett dåligt år. Då är det nog ingen tränare vi ska ha i alla fall.
Sv: Silly season
Modo-Målet: Man hör allt som oftast att till Modo vill man komma pga att det är en sån anrik klubb som fostrat så många NHL spelare.
+ 1
Men det är bara en annan syn på var vi kan befinna oss i hierarkin.