Inlägg: 2160440
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hompa90: Vad får dig att tro att han vill spela i ett bottenlag?
Mora är nog högre i näringskjedan.
Mora är nog högre i näringskjedan.
Sv: Silly season
hompa90: gjorde ett snyggt mål nyss, är bra om Mora vinner så Almtuna har nåt att spela för mot Väsby
Detta vore definitift en värvning Modo borde kunna locka till sig, en bra center som producerat bra med poäng över många säsonger. www.eliteprospects.com/player/21828/daniel-ljunggren
Mora IK HockeyAllsvenskan 47 8 38 46p