Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
mikenomad: haha, med er trupp spelar ni nog i SHL nästa säsong. Förhoppningsvis tar vi klivet upp nästa vår. Då lever Norrlandshockeyn till fullo i SHL igen!