Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Inga serier ska vara stängda, det sportsliga ska alltid avgöra! :-) Även om Timrå går upp vill jag ALDRIG se någon stängd liga. Hela tjusningen med idrotten är chansen att gå upp och risken att åka ner.