MoDo måste nu börja värva vinnarskallar på alla positioner. Börja med styrelsen och ta sen hand om att köpa de bästa centrarna. Öppna plånboken nu och sluta bromsa i uppförsbacken!! Vill inte se eller höra om dumma slöa beslut eller velande i nån situation längre. Krav på att VINNA i varje jävla situation är det som ska gälla för denna klubb framöver. Slut med mysfikat och kompisklapp på ryggen.
+ 1