+ 1
Inlägg: 2162449
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Vi får hoppas på att Teg går upp. Då blir det nära till borta match. Om Boden går upp så går väll Harju dit, och han vill jag ha kvar.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Tommy Wargh är Bodenspelare men verkar bara ha spelat 1 match (25/10 2020). Har han skadat sig? Någon som vet?
Nybro leder Allettan södra, men ganska jämnt mellan många lag där. Dalen och Vimmerby tvåa och trea.
Norra är väl historiskt svagare än södra, men tror Boden tar hem det. Riktigt starka.