Spock: Jo, hellre vinna Corsi än matchen! Hellre stenhårt i plexi än löst på mål:)
Inlägg: 2163562
Svarskommentarer
Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
{5647}: Men Corsi är väll bara skott på mål? Då vill då vi ha lösa på mål istället för hårda i plexit i alla fall.