Inlägg: 2163987
Svarskommentarer
Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
puffe:
Tycker jag var tydlig, förstår du inte är det ditt problem inte mitt.
Men fortsätt gärna med skämt få uppskattar och vissa tydligen tar illa upp av. Låter väldigt ödmjukt.
Dra en låt när du ändå håller på. Nej just ja det var det också få som uppskattade.
Tycker jag var tydlig, förstår du inte är det ditt problem inte mitt.
Men fortsätt gärna med skämt få uppskattar och vissa tydligen tar illa upp av. Låter väldigt ödmjukt.
Dra en låt när du ändå håller på. Nej just ja det var det också få som uppskattade.
+ 3
Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
puffe: Man får då aldrig ens vara glad när vi tar 9 poäng mot skitlag
+ 6

Annars blir det gärna snömos