+ 1
Inlägg: 2166207
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: Jo, jag såg det nyss. Som du skriver. Med tanke på var Boivin befinner sig får inte styf åka ut i hörnet. Det hade nog inte gått så illa om inte centern Jellvert åkt upp på blå för att sköta Karlas jobb eller att Karla själv tagit upp markeringen framför eget mål.
kan vi enas om att både Styf eller Karla gör oerhört fel?
kan vi enas om att både Styf eller Karla gör oerhört fel?
+ 1
Visst kan backarna platsväxla i det läget men Boivin var ju inte ens i närheten av en platsväxling så där får inte Styf gå med utan skall stanna på sin position framför målet.