1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507805 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2167007

Sv: Silly season
Messias :
”Säsongen 2009/2010 var Björklövens sista i allsvenskan innan tvångsdegraderingen till division I. Den säsongen hade "Löven" ett publiksnitt på 2 461 åskådare.

Förra säsongen, den första i division I, snittade Björklöven 2 043 åskådare i höstserien division I A. I år har det ökat rejält och med tre hemmamatcher kvar av höstserien snittar Björklöven 2 663 åskådare per match, och då återstår en riktig publikmatch hemma mot Teg på fredag.”

Svarskommentarer

Sv: Silly season
KB: Men kom inte och såga det där som lövaren trodde:)
Jag tyckte de var på dekis, men att det vände där nere i hockeyettan. Ingenting negativt med det, utan snarare var det starkt gjort. Kanske gjorde billigare inträde en hel del för att få in en liten annan kategori i det.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB