+ 4
Inlägg: 2167341
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hompa90: Då var Freddan rätt grön. Det är klart att han sedan han kom till Timrå och fått ansvar som HC säkerligen utvecklats rejält. Förra gången hade han varit puckplockare bakom Lückner, men nu har han en helt annan grund att stå på.
Vi har ju i vinter sett att det är en sak att vara assisterande och en helt annan att vara headcoach.
Vi har ju i vinter sett att det är en sak att vara assisterande och en helt annan att vara headcoach.
Sv: Silly season
hompa90: Freddan blev nog snurrig redan då Foppa och Näslund medvetet matade puckar i skallen på karln på träning, då han skrek och gormade.
+ 3
Är väl Nubben som trollat i Timrå alla år och inte Freddan?