Inlägg: 2167348
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smurfen:
Har alavaara sin bas i Övik? Hus eller så? Någon koppling som kan locka hit honom.
Tycker det är ett spännande namn, måste ha mängder med rutin från förhandling med agenter och bra kontaktnät då han varit verksam i Europa.
Det är nog en lösning jag skulle gilla, alavaara med huvudansvar, glader som hjälper till och stöttar dam och juniorsidan.
Sedan Karlin som tränare, alavaara och Karlin på 5års kontrakt. Sedan har vi tålamod hur det än går sportsligt.
Dags att bygga upp nått långsiktigt.
Så kör vi.
Har alavaara sin bas i Övik? Hus eller så? Någon koppling som kan locka hit honom.
Tycker det är ett spännande namn, måste ha mängder med rutin från förhandling med agenter och bra kontaktnät då han varit verksam i Europa.
Det är nog en lösning jag skulle gilla, alavaara med huvudansvar, glader som hjälper till och stöttar dam och juniorsidan.
Sedan Karlin som tränare, alavaara och Karlin på 5års kontrakt. Sedan har vi tålamod hur det än går sportsligt.
Dags att bygga upp nått långsiktigt.
Så kör vi.
+ 1
Eller har jag drömt bara 🤔