SKiLMY: det tragiska är väl att om han flippar så kommer vi tappa han likt förbaskat nästa vår.
Inlägg: 2167379
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein:
Det är tjo
Det är tjim
Och klackarna i taket
Vi spelar en glad melodi
Då är det fest och dans
Det rullar och det går
Alla glada vänner hugger i!
Det är tjo
Det är tjim
Och klackarna i taket
Vi spelar en glad melodi
Då är det fest och dans
Det rullar och det går
Alla glada vänner hugger i!
Sv: Silly season
Frontschwein:
Inte så säkert, Modigs är ju inte en ung spelare som t.ex Rosdahl som gick ner för att hitta sin producerande sida och komma igång så han kunde nå SHL igen i en annan roll än en spelare för en fjärdekedja.
Modigs blir 29 nu i April, nästa år är han 30 när kontraktet får ut så även om han gör det bra och producerar runt 30-35p i HA nästa säsong så tror jag inte han kommer vara på SHL-klubbarnas radar på samma sätt som t.ex Rosdahl var.
Jag kan tycka att detta är en smart värvning, vi har förmodligen chans att behålla en sådan spelare kontraktstiden ut, sedan har han erfarenhet från både HA och SHL och borde bidra med stabilitet och rutin till laget.
Denna typ av värvningar gillar jag.
Inte så säkert, Modigs är ju inte en ung spelare som t.ex Rosdahl som gick ner för att hitta sin producerande sida och komma igång så han kunde nå SHL igen i en annan roll än en spelare för en fjärdekedja.
Modigs blir 29 nu i April, nästa år är han 30 när kontraktet får ut så även om han gör det bra och producerar runt 30-35p i HA nästa säsong så tror jag inte han kommer vara på SHL-klubbarnas radar på samma sätt som t.ex Rosdahl var.
Jag kan tycka att detta är en smart värvning, vi har förmodligen chans att behålla en sådan spelare kontraktstiden ut, sedan har han erfarenhet från både HA och SHL och borde bidra med stabilitet och rutin till laget.
Denna typ av värvningar gillar jag.
+ 2