+ 1
Inlägg: 2167391
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Helt rätt. Tar gärna in en 22-åring som är galen och har rätt attityd för spel i MoDo. Klubben måste få in i skallarna på dessa spelare att de måste vinna varje match. Fan att man ska behöva älta detta varje år. Nu får fan klubben börja ställa krav varje dag.
+ 6
Inga spelar som knappt lämnat blöjåldern, den läxan måste vi lärt oss nu😎