Inlägg: 2167737
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Villa har 'bara' 2 smittade spelar nu, men kan vända till fler nästa match. Stäng ner eländet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Haha!
Slipper kvala på grund av en pandemi och vinner SM-guld på walkover. Magiskt.
Slipper kvala på grund av en pandemi och vinner SM-guld på walkover. Magiskt.
+ 1
Nu börja de dra ihop sig med en massa slutspel.
Sandviken bandy covid smittad och fick lämna WO i 3:e matchen 2-1 till Villa nu.
Men nu har även dom också upptäckt smitta i sitt lag ..
Det kommer bli ett covid slutspel.
Den som håller sig frisk vinner SM Guldet! Det är Idrott det.!
Känner på mig att Leksand kommer hålla sig bäst frisk och ta SM Guldet!