+ 1
Inlägg: 2168038
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Saleva: Vi har väl redan fyra klara, tre svenskar och en finne.
Så vad menar han med det?
Så vad menar han med det?
Sv: Silly season
Saleva: Detta är ju givetvis positivt för oss men är inte rätt många inställda här på att det är detta vi helst inte vill se i Svensk hockey, värva under brinnande säsong. Utan hellre sätta ett stoppdatum då man får börja prata med agenter, men är kanske oundvikligt?
Saxat från Allehanda 19/3:
"Det har sipprat ut att Modo Hockey, och då Fredrik Glader naturligtvis, gjort klart med Erik Karlsson, Markus Modigs, och Filip Hasa.
– Jag vill inte nämna enskilda namn då vi inte presenterat dem, men de spelare vi gjort klart med gjorde vi vid årsskiftet, spelare som vi länge varit intresserade av."
Saxat från Allehanda 19/3:
"Det har sipprat ut att Modo Hockey, och då Fredrik Glader naturligtvis, gjort klart med Erik Karlsson, Markus Modigs, och Filip Hasa.
– Jag vill inte nämna enskilda namn då vi inte presenterat dem, men de spelare vi gjort klart med gjorde vi vid årsskiftet, spelare som vi länge varit intresserade av."
Blir inga värvningar innan ny tränare är klar, enligt Glader (öa).