Bad_Brett: Men vad är det som är så konstigt? Hör MoDo av sig och vill signa så får Karlin lämna om han själv vill. Det vet väl alla vid det här laget. Nu verkar det som att det blir aktuellt. Rom och cola är gott förresten....
+ 2
