Inlägg: 2169146
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hanzon: cirkus Modo fortsätter...... herregud.
Varför kan vi inte bara ha en lugn jävla stund någon hävla gång.
Varför kan vi inte bara ha en lugn jävla stund någon hävla gång.
+ 2
Sv: Silly season
hanzon: har hört det också promotar för att få tillbaks jobbet i Luleå han läcker mycket denne man
Sv: Silly season
hanzon: Tror att det hade slutat där oavsett. Han var helt enkelt inte tillräckligt bra gällande hockey, så han väljer nog att skuta istället för att få gå.
+ 1
www.allehanda.se/artikel/uppgifter-fredrik-glader-bryter-kontraktet-med-modo-hockey