Markus1212: i så fall hoppas jag Alavaara kommer in på den positionen. Men har en känsla av att vi får en till kaos säsong..
Inlägg: 2169156
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SKiLMY: jag säger att vi kommer få minst 3år av misär och kanske kan utmana om 5år.... Om det nu inte finns en plan med antingen Alavaara eller Fredrik Andersson som SC....