+ 15
Inlägg: 2169586
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Padrone78:
För det första så har dom ju inget val att byta nu, för det andra så tvivlar jag på att någon som jobbar för Modo inte redan känner Gradin, efter båda flera år i föreningen och senaste åren varit junior scout i Sverige för Colorado.
För det första så har dom ju inget val att byta nu, för det andra så tvivlar jag på att någon som jobbar för Modo inte redan känner Gradin, efter båda flera år i föreningen och senaste åren varit junior scout i Sverige för Colorado.
Sannolikheten att vi får en lugn silly season, samlad trupp för barmark, stabilitet i organisationen har i vart fall inte ökat iom att glader lämnar.
Be careful what you wish for, because you might just get it!