Inlägg: 2169697
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{8399}: Tråkigaste med att vara ett halvuselt HA-lag är att slutspelstider är det tråkigaste som finns och en ren transportsträcka till Modos verkliga högtid: SILLY!😁
+ 2
Jag tror på att en dubbel presenteras efter att säsongen är över för alla inblandade.