+ 6
Inlägg: 2170336
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Ja det blir lite tajt men tror det skulle funka rätt bra. Btw tror jag Moragrejen mest är illvillig ryktesspridning.
Ja det blir lite tajt men tror det skulle funka rätt bra. Btw tror jag Moragrejen mest är illvillig ryktesspridning.
Sv: Silly season
{5647}: Verkar gå rätt bra för Dan Hinote just nu, annars hade det känts som en bra kille att ha i båset bredvid Karlin...
+ 2
Tror Karlin behöver en pådrivare i båset. Någon som Horsky eller Freddan som ställer kraven. Det blev kanske lite slappt i Mora med en snäll andretränare.