Inlägg: 2170410
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Saleva: Jag tror att majoriteten av styrelsen bör ha erfarenhet av styrelsearbete från annat håll. De får gärna ha suttit i en styrelse med en riktigt duktig ordförande - det är otroligt lärorikt.
+ 5
Sv: Silly season
Saleva: Jag har lämnat in ett förslag på en ny styrelsemedlem, Niklas Sundström tror jag skulle betyda en del
+ 1
Sv: Silly season
Saleva:
Absolut, men många som har suttit här inne och sågat har inte ens (vågat ?)
Namn droppat förslag här inne på vilka som dom skulle vilja ha i Modo`s styrelse
Absolut, men många som har suttit här inne och sågat har inte ens (vågat ?)
Namn droppat förslag här inne på vilka som dom skulle vilja ha i Modo`s styrelse
Kanske inte hur men däremot lägga förslag på personer