+ 7
Inlägg: 2171363
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Såg att man fundera på Grundberg till styrelsen, smart drag nå jag säga.
Såg att man fundera på Grundberg till styrelsen, smart drag nå jag säga.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Hedberg är allsvenskans trevligaste och ödmjukaste tränare. Tycker han verkar kanon!
+ 5
Sedan beröm till Löven som han tycker är ett bättre lag idag än senast och reflekterar över vad dom måste göra bättre.
Inte undra på att andra fans håller på Mora i denna serie istället för Löven.