+ 3
Inlägg: 2172211
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: På tal om det, Wernblom är bra i Mora, riktigt bra!
Han har fått en riktigt bra utveckling där.
Lika bra varje match som jag sett.
Finns nog SHL intresse där nu inför kommande säsong 👍🏾
Han har fått en riktigt bra utveckling där.
Lika bra varje match som jag sett.
Finns nog SHL intresse där nu inför kommande säsong 👍🏾
+ 2
De som verkligen nått långt har både talang, ödmjukhet och bra arbetskapacitet.
Finns det undantag?Klart det gör men huvuddelen av de som lyckas brukar genomsyras av dessa egenskaper.