1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507627 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2175080

Sv: Silly season
snusmumrik: ja jo, men det här är kanske Widebros svaghet, hur han managerar förväntningar.

Han kan ju inte ha antagit att VVIK ska åka ut?

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Padrone78: Varför uttalar han sig om det sportsliga alls?
Dock saknar jag att styrelsen uttalar sig. Kanske framförallt hur besluten förankras i styrelsen då jag känner att ICA-handlaren rimligen inte bör ha så mycket att säga till om gällande det sportsliga.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB