Inlägg: 2175080
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Padrone78: Varför uttalar han sig om det sportsliga alls?
Dock saknar jag att styrelsen uttalar sig. Kanske framförallt hur besluten förankras i styrelsen då jag känner att ICA-handlaren rimligen inte bör ha så mycket att säga till om gällande det sportsliga.
Dock saknar jag att styrelsen uttalar sig. Kanske framförallt hur besluten förankras i styrelsen då jag känner att ICA-handlaren rimligen inte bör ha så mycket att säga till om gällande det sportsliga.
+ 1
Han kan ju inte ha antagit att VVIK ska åka ut?