{5647}: Det kanske kan vara en fungerande modell. Men med tanke på anställningstryggheten i Modo hockey för tränarjobbet (no offence) så skulle jag nog velat ha huvudcoach-lönen ensam ändå. Tycker Karlin är modig, han går från en förening där han är gud till Modo (där jag antar att han är väldigt omtyckt också) där många tränare misslyckats dom senaste säsongerna. Lyckas Karlin göra Modo till ett stabilt topplag i Allsvenskan (eller gå upp i SHL) lär han väl käka gratis på mamma Mia för resten av livet.
+ 1