Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Spontant känner jag att Brynäs Skulle få det jobbigare i HA än hv71 Hv har mycket pengar och kan sätta ett starkt lag på isen medans Brynäs påminner lite för mycket om oss.