Dom ledande spelarna i timrå måste vakna t ex Dahlén som gör 1-1.
Inlägg: 2177353
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Vi hänger inte med skridsko mässigt , för dåliga skridskoåkare .
Västervik trycker på puck förare.. enkel hockey av dom och Timrå kommer ingen vart ..
Västervik trycker på puck förare.. enkel hockey av dom och Timrå kommer ingen vart ..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Lite för billigt. Tycker att Marmenlind verkligen ska ha den pucken, men det är viktigt för Timrå att Dahlen gör mål. Man är ju en halv gubbe mindre i egen zon när han spelar defensivt. Jösses vad hans insats vid 0-1 var tafatt.