+ 1
Inlägg: 2177449
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: låter ju nästan otroligt, division ett mässigt. Nästan som att det är lite överdrivet, typ inte sant. 😳🤪
Kanske vrids det då även på budget-kranen för fysteamet då, kanske ryms det inom Widebros uttalande om att det kommer blir fler ”huvuden” runt sporten?!
Kanske vrids det då även på budget-kranen för fysteamet då, kanske ryms det inom Widebros uttalande om att det kommer blir fler ”huvuden” runt sporten?!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det där upplägget låter ganska bedrövligt om du frågar mig.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Hur är det möjligt att inte ha ett gemensamt upplägg? Det är en av dom viktigaste sakerna som finns. Löven har ett schema med fysträningar för i princip alla veckor på säsongen..
Redan där borde Widebro ha fått dålig känsla..
Redan där borde Widebro ha fått dålig känsla..
+ 1
Inte samma individuella upplägg öht utan man har mer låtit spelarna sköta sin egen fys både på försäsongen men även under pågående säsong.
Sportchefer i andra föreningar har vittnat om detta och ställt sig mycket frågande till årets upplägg.