+ 2
Inlägg: 2180735
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Är Peters kvar i Ö-vik? Det var bra nyheter...Leksand rycker väl där lite, men karln räddade MoDo många gånger denna säsong.
+ 2
Det som sägs är att Peters och Mikkelsons 2-årskontrakt endast gällde vid spel i SHL, så det bör då brytas nu.
Peters verkar dock fortfarande vara kvar i stan och tränar, för vad det är värt.