+ 1
Inlägg: 2180764
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Vem ansvarade för bygget av truppen 19/20 då allting stämde, var det glader eller hellqvist?
Sv: Silly season
KB: Hemsk tillvaro här vid Dyngdiket. När man visar upp intyg på att MoDo faktiskt ligger rätt högt upp i Maratontabellen så får man ändå inte handla mat. Man måste skrika "ÖÖHHH, ÅÅHHH. Fight for Every Fucking Inch" för att kunna få hem en halvfull matkasse.
+ 3
Kan inte intyga själv, då jag likt många andra är i exil här vid Dyngdiket.