Inlägg: 2180935
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Vi vill bara bara ha två mille för Norlinder, vi skiter i resten. Lite som de själva tänker när de lämnar MoDo ;-)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Gillar inte att han gör drömmål i Frölunda,blää, men önskar ha allt gott annars
Norlinder är kung i Frölunda i kväll.
Men Djurgården krossar dem ändå.
Norlinder var ruskigt sur!