Västervik måste ha Sveriges sämsta måltjut, låter som brandlarmet går varenda gång.
Inlägg: 2180970
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Tänker att det är Karlin som snott med den från The Reds i Kempis😁
+ 2