Fin seger av Västervik.
Inlägg: 2181074
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Dahlén och Timrå gjorde en kanon match men förlorade ändå , dom krigade , men gjorde inte mål på sina öppna lägen ...igen !
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Timråiterna fattar inte att de måste vara snäll med VooDoo-prästen Constanza när han hälsar på.
+ 3