KB: sett till statistik och liga så kan vi ju lika gärna ta in masken (swosch) som förstemålvakt.
Inlägg: 2181272
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Satt och klurade lite på ett lagbygge.
Tex – Ny
Daniel Norbe? – Ytterell
Jesper Lindgren? – Viklund
Hasa – Dahlroth
Styf
Sebastian Dyk? – Ny – Ludvig Blomstrand?
Marcus Sylvegård? – Karlsson – Svenningson
Ohlsson – Aagaard – Modig
Sylwander – Jellvert/Max – OP
Lindewall/LP/Åhström
7 nyförvärv. Men som jag förstått så verkar inte Gradin vilja starta truppen med så många spelare från start.
Fick höra lite kort att Modo också ska vara/varit sugna på Dan Pettersson från LHC, han har varit kapten under Karlin tidigare dessutom.
Tex – Ny
Daniel Norbe? – Ytterell
Jesper Lindgren? – Viklund
Hasa – Dahlroth
Styf
Sebastian Dyk? – Ny – Ludvig Blomstrand?
Marcus Sylvegård? – Karlsson – Svenningson
Ohlsson – Aagaard – Modig
Sylwander – Jellvert/Max – OP
Lindewall/LP/Åhström
7 nyförvärv. Men som jag förstått så verkar inte Gradin vilja starta truppen med så många spelare från start.
Fick höra lite kort att Modo också ska vara/varit sugna på Dan Pettersson från LHC, han har varit kapten under Karlin tidigare dessutom.